tirsdag den 30. september 2008

Hilsen til 2. b

Det er rigtig sjovt at være i Canada. Det er også rigtig flot. Der er bjørne skovene og nogen gange i byerne men ikke aber på gaden. Jeg har ikke smagt så meget slik i nu men lidt specielt er det. Vi har smagt noget candy floss som ikke var candyfloss men smagte af sure æbler. Der er også meget slik der smager af kanel. Vi spiser ret meget sushi til aftensmad og almindelig mad. Jeg har ikke fået så meget tøj i nu men jeg har fået tre par strømper.

Kraka som 70 årig og mig som 70 årig


Jeg har det rigtig godt i Canada.

Jeg savner jer!!

fra Sigga

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

hej sigga vi vil have at du kommer jem til danmrk hilsen umit lucas

Unknown sagde ...

hej sigga vi håber at du har det godt det var sjovt at se dig som 70 år er det sjovt i canada er det sandt at du gik amok i canada? kærlig hilsen joshua.otto.mohamed

Unknown sagde ...

Hej Sigga
Håber at du har det godt. Har det været sjovt at være i Canada?

Kærlig hilsen Carl

PS: Hvar du været nogle gode steder i Canada?

Unknown sagde ...

hej sigga vi håbo at du ha de godt i kanda. Vi savner dig. Du kan blive klogere i Canada. hilsen elias og kristian

Unknown sagde ...

Kære Sigga
vi savner dig du ser klam
ud når du er 70 år k.h
Amani og Asta.

Unknown sagde ...

Hej sigga. jag savna dag meget og jag håba du har det godt i canada. Hvornår kommer du telbage?
Hilsen sewal