tirsdag den 30. september 2008

Canada billeder

I USA og Canada har man ikke ae oe og aa. Jeg laaner en computer fra nogle amerikanere derfor skriver jeg ikke ae oe og aa.

Endelig ser jeg Kraka. Nu er jeg lige kommet

Foerste dag vi er i swimming pool.

vi gik i seng kl. 19.15

det var Kraka der veket os eller mig


Vi er paa campingtur paa en oe i USA. Vi har alle faaet straahatte.

Jeg blev sur paa Kalle

Vi gaar ned ad et bjerg til vandet hvor vi skal bade.

Nu skal vi bade


Kraka har lert at raekke tunge

vanfaled shannon falls

vi er paa vej op til the chief

nu er vi enlig oppe

der var en rigtig god udsegt


Kraka spiser en groen fisk


vi er paa science world




nu er vi i china tawon



vi er til legestue med Kraka

1 kommentar:

Unknown sagde ...

hej Sigga vi savnar dig.
er der kolt i canada?
Andreas og Adrian